Sidor

söndag 8 mars 2015

[blå pärlor...]






...i två bemärkelser egentligen: skira pärlhyacinter i glasflaskor tillsammans med blåbärsris, och så har vi blåbären i en smarrig blåbärspaj. Blått är ändå ganska flott. Inte så tokigt alls. Jo, jag nämnde ju i mitt förra inlägg att jag hade fått en ritplatta och jag kan väl erkänna att jag har utvecklat något typ av beroende redan faktiskt. Det är som en drog, jag vill använda den jämt. Jag sa till sambon häromdan; Var det så klokt av dig att ge mig plattan? Du är väl medveten om att du har fått en konkurrent nu? Han svarade att det han hade fått var fritid. Schysst kille. Verkligen. Ha ha! Men det känns som att jag börjar få kläm på illustrator i alla fall. Det går framåt. Ni kan se ett litet smakprov längre ner. Nehe, nu ska jag fortsätta leka med plattan. Hörs!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar